söndag 28 augusti 2011

Uppeliggarsöndag

Åh trodde knappt det var någon som kikade efter uppdateringar här längre, därav blev jag glad och lite bloggpeppad igen när ni lämnat avtryck på förra inlägget! Fina ni!

Ligger och ska sova men är inte alls trött! Tvärtom pigg och utvilad efter en lugn ( för en gångs skull!) och skön helg! Min bättre hälft sover sedan länge, han är en av dem som somnar innan huvudet fallit ner på kudden, den lyckliga människan! Jag är en sådan som vrider, vänder, är varm, är kall och som tänker. Är en grubblare på heltid men nattetid vill hjärnan lösa all världens problem.. Då är det perfekt att trötta ut hjärnan med att läsa bloggar! Eller varför inte författa själv:)

Idag har vi besökt Limmared och värdshuset. 20 personer åt varsin schnitzel i varierande storlek. Gott var det dessutom! Sedan hann vi med ett besök i Gällstad på vägen hem. Givetvis hittade jag finaste koftan från bondelid! Givetvis satt den som en smäck. Jag som handlade så mycket igår!

Om jag köpte den? Svar ja. Fina S hotade att köpa den åt mig annars. Gissar att det betydde att den var fin. Så äh. Jag slog till!

Måste visa er finaste kappan jag köpte igår också! Det är kärlek det!

Låter som värsta materialistsvinet men det var så länge sedan jag på riktigt unnade mig något i klädesväg. Och ännu mer längesen som det satt bra!

Dags att knyta ihop den här veckan nu. Veckan som kommer bjuder eventuellt på träningspremiär på gnistan för i år! Jobbmässigt hoppas jag på kontraktskrivning imorgon samt två nya intag. Beskrivningar ska skrivas och lägenheter fotas. Helgen blir extraordinär med kräftskiva, rosenström och firande av ett år tillsammans med min bästa fina S!

Godnatt på er!

2 kommentarer:

bellis sa...

var den vit? jag såg också den! jättemysig :) är det några kul pass på gnistan?

Banana sa...

jao det var den, fanns i grått och brunt också! Supermxysig var den! Ja än har jag inte pallrat mig dit men som jag kommer på nu i farten är det spinning, bodypump, bodystep, xumba (en specialare) och core tror jag.. kolla hemsidan vettja! Om ngn vet bättre än jag som läser detta så hojta till! :)