torsdag 1 september 2011

Idag är ingen vanlig dag..

...för världens bästa kille har ju namnsdag idag!

Grattis älskling!

Annars då? Annars har jag just betat av en av de värsta arbetsdagarna på länge. Fullt upp och överstressigt med intag, två tillträden, två objektsbeskrivningar, tre tillträdesbokningar och en visning. Uppe på det all annan telefon och mailkorrespondens som hör till varje dag. Puh! Men skönt att den är över och ha detta gjort!

Ser i skrivande stund ett inslag om bostadsmarknaden och hur trög och stillastående den är. Jag måste säga att det är högst beroende på vilken marknad man rör sig. Jag har sålt rekordmånga lägenheter under augusti, närmare bestämt 8 stycken! Får väl vara tacksam att jag rör mig på en marknad som fortfarande vågar tro på framtiden:)

Ikväll ska här städas. Imorgon måste jag hinna baka en drös med pajer inför kräftskivan på lördag. Innan det hela drar igång på lördag ska även en dejt med Korri och Falafel hinnas med. Söndag firar vi ettårsdag. Galet vad tiden gått fort! Vi ska även hinna med att gå på VIP-match med min familj.

Tempo tempo tempo! Någonstans i det här ska jag hinna läsa min nya Amelia och imorgon SKA vi hinna med fredagsmys med fajitas och fotboll.

Inga kommentarer: