torsdag 29 september 2011

Skållad mäklare

Så sjukligt fullbokad vecka jag har! Springer som ett skållat troll på jobbet. Men det är himla roligt för det har resulterat i 6 (!) nya skarpa intag den här veckan samt en oväntad snabb försäljning idag! Jag sålde den innan både annonsering och visning, så himla roligt!

Har f.ö världens bästa säljare. Det är sådana som gör detta jobbet så roligt! Idag kom en av mina säljare förbi med en hel kakburk med kringlor, sockerbullar och muffins! En annan som både köper och säljer av mig har bjudit in mig på middag för att se hur fin hennes lägenhet har blivit. Om man blir tjock i det här jobbet? Svar ja. Samma dam skickade även krya på dig-mail när jag var krasslig och gav lite husmorstis. Så himla roligt att man är uppskattad för det man gör och vilka goa människor det finns!

Av just denna anledning har jag inte hunnit uppdatera om allt spännande som händer just nu. Har fullt upp med att jobba helt enkelt! Dags för visning strax, blir en sen kväll idag!

Ikväll ska vi gå igenom lite olika besiktningsprotokoll och läsa på lite om värmepumpar. Jag jobbar, lever och andas hus och fastigheter just nu! Tur att det är så himla roligt! :)

Hej

Inga kommentarer: