fredag 16 september 2011

Sista rycket

Ge.Mig.Helg.NU!

Är så jävla trött och sliten så jag fattar inte hur jag ska orka en sista dag innan helg. Känns som att jag är på väg att bli sjuk också, som alltid när jag är stressad och närmar mig avslappning och helg.

Det har varit en lång intensiv vecka med långa resor, långa arbetspass, tidiga morgnar och sena kvällar. Tempo tempo tempo! Mycket nya människor, helt otroligt mycket nya intryck och lärdomar och uppe på det personliga, viktiga, stora beslut som ska tas. Behöver jag säga att min hjärna skriker efter helg?

Men först gäller det att tagga till och kavla upp armarna! Idag står ev. två försäljningar på agendan (farligt att ropa hej innan påskrivna kontrakt) och två intag. Avslutar dagen med en visning. En tight fredag med andra ord! Men en väldigt rolig sådan givetvis!

På med kostymen, nu kör vi ända in i kaklet!

Inga kommentarer: