söndag 31 juli 2011

Sista dagen

En tokskön dag i solen resulterade i solbränd hud och en trött, avslappnad tjej. Vi spenderade dagen på Välorna tillsammans med K, M, H, C, E, A och K. Härlig söndag! Nu är S och tränar och jag sitter på balkongen och har friserat våra kryddor och planterat om lite växter. Har lite gardinfix att göra innan dagen är slut samt ett gäng blusar, tunikor och kavajer att stryka inför arbetsveckan som kommer. Förra veckan var en bra vecka då jag sålde två hus och en lägenhet. Hoppas på lika bra tempo i veckan som kommer!

Igår körde vi födelsedagsfirande hela dagen. Vi startade med att fira S (lite sent) med eftermiddagsfika. Till det hade jag bakat glassbakelser som vi sedan serverade på nya, fina tårtfatet. Så himla goda de var! Har några kvar i frysen som jag tänkte att vi skulle smaska i oss ikväll, så här dagen innan mitt stora startskott går:)




Kvällen ägnades åt firande av A med supersmarrig kyckling och några glas rött. Avslutade kvällen med tårta och film innan jag och S gick hemåt i sommarnatten.

Imorgon är det första augusti och då går startskottet för en stor utmaning. Återkommer till detta under morgondagen. Minns ni att jag pratade om förväntningar och planering för några dagar sedan? Detta hänger ihop kan man säga:)

Trevlig söndag hörrni!

1 kommentar:

slemmis sa...

Nu är slemmis sjuuukt nyfiken!! =D