torsdag 7 juli 2011

Skinande rent..

..är precis vad det är här hemma nu! Ikväll har vi skrubbat hela lägenheten ren och fin. Dammat och moppat, skurat och fejat. Gud så tråkigt det var men gud så härligt det är när det är över och det är rent och fint! Bästa känslan att ha renstädat inför helgen tycker jag!

Imorgon är det dags för lite sommaravslutning på jobbet. Innan dess har jag mycket som ska färdigställas innan helgen så antar att dagen kommer gå i en rasande fart! Ingen semester för mig iår, finns istället på plats på byrån hela sommaren. Så ska ni sälja eran bostadsrätt så slå en pling vettja! ;)

På lördag är det dags för den stora cykelfesten! Det är ju totalt livsfarligt och jag måste säga att jag är lite skraj för att cykla så långt, på grusväg och med alkohol i kroppen! Vi cyklade en runda häromdagen över Smalås backiga grusvägar och jag har ju full sjå med att hålla balansen nykter! Well, well det ska i vilket fall bli hur kul som helst! Det drar igång redan vid tvåtiden på eftermiddagen och det räknas med cirkus 70 deltagare som sedan ska äta och dricka gott. Tror på en helfestlig kväll jag! :) Om vi kommer hem helskinnade återstår att se! ;)



Trevlig helg alla fina läsare!

1 kommentar:

Emmeslemm sa...

Detsamma du fina skribent!
Och cykla försiktigt!