måndag 18 juli 2011

Fantastiska helger

Helgen blev helt fantastisk!

Första firandet bjöd på grillfest med hela stora familjen S samlad med alla syskon, respektive och syskonbarn. Även morbror och kusin med respektive dök upp och det vankades supergod grillmat, sallader och tårta.

Andra firandet skedde på morgonkvisten på den stora dagen med paketöppning och massa mys. Sedan hade jag ordnat med en överraskningskväll (som S försökt luska ut HELA veckan!!).

Vi hade en fantastiskt fin kväll. Vi åt grekiskt på underbara Oliven, såg hysteriskt rolig biofilm. Skrattade hela vägen ut båda två! Natten spenderades i mina morföräldras stuga. Hur mysigt som helst! Efter en riktigt god natts sömn gick vi ut på långpromenad i Hofsnäs fina natur. Pratade, pratade pratade som bara vi kan. Hand i hand diskuterade vi allt mellan himmel och jord. Planerade, pratade drömmar och mål och skrattade en massa. Så skönt att ha hittat en sådan själsfrände!

Firandet avslutades sedan med ett besök på lager 157 där vi båda gjorde fynd och dessutom hittade ett gemensamt klipp i form av ett vinställ.

Vi åkte förbi Ulvestorp på vägen hem och resten av söndagen ägnade jag sedan åt valpmys medan S härjade med sina brorsbarn. Hade en liten 6veckors valp sovandes på min mage. Helt fantastiskt!

På vägen hem beställde vi med oss pizza och Z kom förbi och vi snicksnackade om allt mellan himmel och jord.

Tack alla för en finfin helg!

Nu är det arbetsvecka igen, men en kort sådan: går på tvådagars ledighet på torsdag och fredag! Tjoho! Det kommer väl till pass, för helgen blir hektisk! Vi har lyckats dubbelboka oss och ska således hinna med både 30årsfest i Falkenberg samt fest i Tåbo. Men det ska givetvis bli jätteroligt och det är ett angenämt bekymmer vi har må jag säga!

Så ja, trots att det är måndag så längtar jag redan efter helgen som kommer:)

Inga kommentarer: