torsdag 1 december 2011

De små vardagskornen

Idag är det torsdag, redan fredag imorgon alltså! Imorse åt jag och Idun frukost ihop och morgonmyste en massa. Hon lyssnar väldigt till sitt namn så vi har inte hjärta eller lust att byta. Såg henne inte imorse när jag lockade på henne innan jag tänt lampan. Då visade det sig att hon visst redan stod bredvid mig i sängen, och varje gång jag ropade "Idun" så jamade hon högt till svar, typ som "men jag är ju hääär!" Hihi sötisen!

Idag lyssnar jag på Michael Bublés julskiva, ett tips från mig för att komma i julstämning! Gör kontorssysslorna mycket roligare!

Idag ska vi dessutom ut och äta på lunchen, vardagslyx på hög nivå tycker jag!

Heja torsdagen!

1 kommentar:

Ida sa...

Vad mysigt det låter! Bra att hitta det härliga i vardagarna och detta tröööök väder!
Vad spännande med er lilla kisse, ser helt ljuvlig ut! Säg till när ni vill ha besök ;)
Kramar