torsdag 22 december 2011

Dan före dan före

Jag är sjukligt stressad över allt som ska hinnas med under de närmsta dagarna! Idag är jag dessutom en smula arg, en skopa ledsen och tack vare redan nämnda så är jag sjukligt lättstött och lättirriterad.

Längtar hem och hoppas på en humörsvändning då. Det är ju trots allt jul och det är bara att svälja att det tar tid att komma iordning. Får försöka förklara det för fröken otålig som bor i hjärnan!

Bästa Z fixar en IKEA-leverans hem till Småland idag. Tack snälla snälla du! Taklampa och hallbyrå är alltså på väg. Det är bra det!

Ikväll ska jag försöka hinna lyxa till det med ett julbad eller en julbastu för att bota julstress och leabruten flyttkropp! Innan dess ska miljoner saker inhandlas och de sista klapparna hittas... Pust!

Går hem tidigare idag jag!

Inga kommentarer: