fredag 16 mars 2012

Fyller på

Fredag! Fyller på listan lite när jag har ångan uppe. Missade ju några guldkorn igår!
Bodyshops Vitamin C skin boost. Mitt torra fnasansikte skriker
på hjälp. Jag har sprayen, nu vill jag prova gelen som sägs göra
underverk för torr hy! 299 kr hos Body shop
En cockerspanielvalp (okej detta var kanske den mest orealistiska
önskningen, men kom ihåg, önska får man ju!)
När vi ändå är igång med orealistiska önskningar så skulle det
funka med en liten fransk bulldogg också.
Dirty dancing-musikalen vill jag se! Eller vilken annan musikal som helst.
Jag vill gå på musikal! Det har varit en dröm länge! Gärna i hufvudstaden.

En bok jag längtat länge efter! Jag är gammaldags och tycker det är mycket lättare
att ha en bok att bläddra i än att sitta på olika internetsidor för att lära sig kameran. Photoshop är ju dessutom
en djungel och en guide är precis vad jag behöver! 219 kr på bokus.se


Så, då vet ni det också! Hur svårt kan det vara att köpa födelsedagspresent till mig liksom?? ;)

Trevlig helg passar jag på att önska er! Jag ska njuta varje sekund av min! Full fart hela helgen är det som gäller igen, men det är väl för väl det! Bara massa roligheter väntar! Hoppas er helg blir lika fin!

Avslutar med att notera att jag slog rekord i antal utropstecken i ovanstående stycke! Haha.

Kram på er

Inga kommentarer: