torsdag 15 mars 2012

Önskningar

Detta inlägg kommer helt att handla om vad som står på min önskelista just nu. Materiella, onödiga, härliga önskningar. Jag fyller ju snart år! Vissa av önskningarna är mer realistiska än andra. Men så måste det ju få vara, det är ju det önskningar är till för!

En weekend i Stockholm i vårskrud vore underbart!

Detta underbara skåp ur IKEA:s PS kollektion 2012. Börjar säljas 4 maj.



Vas Angenäm från IKEA. Älskar strukturen och färgen!
Fat ur samma serie. Finfint!
De omtalade håroljorna från Moroccanoil. Kanske visar sig vara det
mitt hår i alla år väntat på? Funkar även med Macadamianoil på önskelistan.
En weekend i Värmland kanske?

Paris vore ju verkligen inte helt fel! Aldrig varit där men alltid
velat åka dit!
En vårhelg i Dublin på Irland hade ju också funkat.
 Eller varför inte London?
Trädgårdsredskap behöver jag för att kunna piffa i trädgården
Ansiktsbehandling skriker mitt torra trötta ansikte efter!
En hög, fin köpmans- eller apotekardisk med massa små
lådor. Gärna gammal och sliten. Eller vitmålad. Denna godbiten såldes för 13500 på
auktion på Lauritz.com
Berlocker till mitt fina armband från Pandora.
Denna är en favorit. Stjärnhimmel. Åh den har jag velat ha länge!
Eller detta guldhärtat. Eller annan fin valfri berlock

Ett doftljus som luktar gardenia (från Yankee candle).
Min absoluta favoritdoft, finns nu som doftljus!


Det var lite av allt som finns på önskelistan just nu. Tur att det är gratis att önska! :)



1 kommentar:

Emelie M sa...

ÅÅåh, ja mycket fina grejer till en fin tjej!!
Jobbigt att inte ha fått besked än, men tummarna tåls allt att hålla hårt ett tag till!

Har du planerat att fira dagen någonting? =)