torsdag 26 april 2012

Är det dags igen? Är det dags igen?

är det dags, är det dags är det dags igen?

Woho i helgen ska jag discodansa igen, för första gången på eeevigheter! Eller okej jag dansade som en tok förra helgen på BKs fest, men det var mer på lokal;) Nu är det liksom mer ute i svängen. Som jag längtar! Om jag är pepp? Ja, ja ja!

Fick ÄNTLIGEN tummen ur och beställde Spotify premium istället för unlimited, så nu kan jag äntligen lyssna i min iPhone. Ett måste nu när jag tränar så mycket! En fröjd med superpeppmusik i lurarna både på promenaderna och på crosstrainerpassen. Dansa Pausa är veckans höjdpunkt och det riktigt spritter i kroppen!





Spinningpasset igår var grymt jobbigt, men med Cascada och lite Rosenström så blev det snarare som en förförfest inför helgen;) Helgen som jag för övrigt längtar otroligt mycket efter! Blir en totalt fullspäckad helg med massa roligheter! Shopping i Värnamo imorgon, grill ska inhandlas till helgens festligheter och nyfödingspresent ska inhandlas till helgens bebisgos med söta C som vi inte hunnit träffa än! Förutom bebisgos och shopping så står en fotbollsmatch, ett Jönköpingsbesök, en hundutställningsdag med svärmor, dejt med vänner, grillkväll och Ulvestorp på schemat. Mellan varven hade det varit bra om vi hinner fixa kontoret och slänten på baksidan. Kan bli tight kan jag ana! Sen, om ni nu missade det, så ska vi ju som sagt äntligen ut och discodansa! :)

Tjoho och välkommen du efterlängtade långhelg!

Inga kommentarer: