torsdag 5 april 2012

Hej då Småland

Fuck Landstingets kassa tidsuppfattning, idag har det gått tre veckor och vi har fortfarande inte hört ett knyst. Idag ger jag cancerspöket fingret och åker till Dalarna för härlig påskweekend med min andra hälft. Det man inte vet har man inte ont av och som jag ska njuta av denna helg!

Väl i Dalarna väntar min bästa födelsedagspresent: en hotellnatt på spahotell med trerättersmiddag och tillgång till SPA-avdelning, hotellfrukost och all lyx som det innebär att bo på hotell. TACK TACK TACK UNDERBARA SAMME!

Vi ska även passa på att umgås med Sammes båda bröder med familjer och respektive. Njuta och ha det gott i vackra Dalarna helt enkelt.

Glad påsk på er som kanske tittar in här! Om ni nu är några kvar!

2 kommentarer:

slemmet sa...

I'll never leave you! ;) hehe

Ha det toppen i i de mysiga Dala-skogarna!

Massa kramar!

Ida sa...

Härligt det låter!
Själv har jag legat sjuk hela helgen och är hemma från jobbet idag oxå...tråkigt!