onsdag 11 juli 2012

Dålig timing

Igårkväll började jag känna att halsen gjorde sig påmind. Bara lite sådär svagt kände jag att det gjorde lite ont att svälja. Natten blev ett inferno med kallsvettningar, frysattacker och svettattacker om vartannat. Imorse gjorde det ont som fasen att svälja. Nu då? Nu känner jag mig allmänt febrig och dåsig och har ont lite överallt. Har mina misstankar om att cyklingen i ösregn är boven i dramat.

Jag hinner inte bli sjuk nu! Jag har så mycket att göra på jobbet innan semestern! Men viktigaste av allt: jag har ju semester om tre dagar! Dessutom ska jag till Varberg me bästa tjejerna på fredag och gå på Uggla och på lördagen ska jag vidare till Halmstad och gå på Winnerbäck. Jag får inte bli sjuk nu! Inte inte inte inte!

Ska preparera med massa halstabletter och vila vila vila nu. Hoppas verkligen att det här är snabbt övergående!

Inga kommentarer: