tisdag 31 juli 2012

Här var det livat!

Bloggen är extremt sommardöd just nu. Har ingen som helst motivation att blogga för tillfället, ni hittar mig snarare på instagram som känns smidigare, roligare och lite mer i farten.

Men sen gillar jag ju det skrivna ordet och antar att jag kommer att sakna att skriva av mig på sikt. Så i takt med att kvällarna blir mörkare och vardagen kryper på så gissar jag att jag blir mer aktiv här inne.

Sen sist har jag haft en alldeles fantastisk semester med resan till Rhodos som den stora höjdpunkten. Älskade Grekland, fina Rhodos och mysiga romantiska Kallithea. Som vi har gottat oss och haft det bra! Längtar tillbaka hela tiden!

Men nu är jag tillbaka på jobbet igen. Omotiverad och slö så in i helvete rent ut sagt. Usch. Hoppas verkligen jag kickar igång snart!

Sitter och redigerar bilder från resan för fullt. Det blev ju en del som vanligt! Ett litet axplock dyker nog upp härinne under veckan. Man vill ju inte bildbomba instagram liksom ;)

På återskrivande!

1 kommentar:

Slemmet sa...

Å hoppas verkligen på bilder! Låter som en härlig och välbehövd resa! ;)

Tar gärna emot några tips från Rhodos om det blir så att vi nåon kväll tar oss utanför området vilket jag hoppas på! Vad bodde ni på för hotell? Vi ska bo på det stora vingkomplexet med lollo och bernie å sånt.. Får väl se hur det blir, haha!

Vi får ha en liten up-dejt sen framöver men blir kanske inte förrän efter Rhodos :( lite tajt med tid..

Massa kramar och ha en fortsatt bra semester!