torsdag 12 juli 2012

Rekord

Idag är det nog rekord i kundkrångel, som alltid innan semestern! Men efter lite roddande hit och dit så verkar det mesta nu lösa sig lagom tills jag ska gå på semester, så himla skönt! Aldrig kul att lämna massa ofärdiga ärenden som det är problem med!

Ett annat rekord som slogs idag var storlek på bikini. Fy fan vad illa. Men det var bara att bita ihop, kan liksom inte sola näck. Det enda positiva var prislappen, tre bikinidelar för 249 kr. Billigt och bra nu när sommaren regnar bort! Det blir dock att klippa bort storlekslappen illa kvickt och glömma att man någonsin behövt köpa kläder i tältstorlek. Aldrig mer kan jag ju lova. Nu är det skärpning som gäller efter semestern!

Min hals har efter kurerande, uthostade blodiga slemplumpar (ursäkta men så var det faktiskt) och vila faktiskt piggat på sig lite! Jag är väl inte helt återställd än men det går iallafall åt rätt håll! Det ser alltså ut att bli årets konserthelg för min del utan bekymmer! wihoo! Roligaste är att finaste fröken S kan följa med, mot alla odds! Så himla roligt! Dessutom lovar yr.no solsken och inget regn både i Varberg imorgon och i Halmstad på lördag. Great!

Efter det är det ju bara tre dagar tills vi åker! Innan dess ska dessutom finaste Sammes födelsedag firas, huset storstädas, massa prylar inför resan inhandlas och framförallt: det ska packas! Full fart ända in i kaklet som vanligt! Sen ska jag däcka i en vecka i en solstol på en grekisk strand är planen;)

Imorgon vid den här tiden tar jag semester! Det är nära nu!

Inga kommentarer: