måndag 28 februari 2011

Bättre sent än aldrig

Har länge lovat att lägga upp bilder på mina inköp jag gjorde under resan. Nu kom en perfekt lucka medan jag väntar på A ska komma och plugget ska dra igång. Jag nöjer mig med att visa upp inköpen till mig själv. Presenterna visas inte och inte heller tavlorna. Men tavlorna kan komma i ett senare skede, när jag bestämt mig för hur inramningen ska se ut! Det inköp till mig själv jag är mest nöjd med i klädesväg är lätt den lilla spetsjackan. Den kostade en del men jag är SÅ glad att jag köpte den! Älskar den! Därför den visas i lite olika varianter:)











Skrynklig efter lång resa i ryggsäck


Tänk bort nagellaget och brunrussintårna ;)


Bjuder återigen på det vidriga nagellacket




En present hann komma med på bild iaf!

En present till





2 kommentarer:

Slemiiiii sa...

Åh! Spetsjackan va verkligen skitsnygg!! =D

Banana sa...

Tack, visst är den? Längtar efter vår så den kan börja användas flitigt:)