fredag 4 februari 2011

På resande fot

Uppdaterar snabbt medan vi väntar på bussen. Nu lämnar vi Ao nang för ett sista thailändskt stopp på koh lipe. Är mkt förväntansfull då alla som varit där utsett den till Thailands finaste ö. Fick råd att ta med solglasögon för att sanden är så vit så att reflektionerna kan vara skadliga för ögat. Gissar på en vit strand jag:)

Ao Bang har varit lika bra som alltid och som vi har shoppat! Jag har köpt 7-8 klänningar, väskor, presenter till mamma pappa och robin, åtta eller nio presenter till min älskling och massa annat som jag inte ens kommer på nu. Jo skor! Givetvis;)

Mina uppdateringar här blir korta och snabba och inte så innehållsrika. Detta beror het enkelt på att när vi har internetåtkomst på kvällarna på rummet så använder jag den till att Skypa med min s istället. Såklart! Sen e de sovdags och då hinns det inte med. För bättre uppdatering kan ni kolla in znaggis blogg, länk ligger bland mina länkar.

Hoppas ni har det bra hemma!

Kram

Inga kommentarer: