söndag 27 februari 2011

Helgbestyr


Helgen har varit prima! I fredags åkte vi till Högis och stökade runt lite. Mycket trevlig utgång med många kära återseenden och med en mycket trevlig förfest! Så kul att mina och S kompisar funkar så bra ihop!












Lördagen var otroligt segstartad. Efter pizzan hasade vi ner till  de tre kvarvarande i festkommittén som också hade sen lördagsstart:)

När det vankades kvälll shapade vi upp och åt supersmarrig plankstek på Bredaryds wärdshus. Bröllopsmiddag och födelsedagsfirande kombinerades. Kvällen avslutades med sista låtarna i melodifestivalen här hos oss, tätt följt av kvällsfika och bowlingturnering på vårt nya Wii. En mycket trevlig kväll må jag säga!

Idag har jag inte mått så bra. Tror att sjukdom är på ingång och det hinns verkligen inte med. Hur många ord jag skrivit på tentan? Noll. Ja, den skulle vara klar idag. Jag är inte ens halvvägs. Kanonbra! Tur att det var en egen deadline jag satte. På fredag måste den dock vara inne. Innan dess ska vi ha skrivit pm2 och pm3. Stressad? Jag? Nejdå!

Men som sagt, helgen har varit fin. Ska minnas det när stressen faller på framåt torsdag:)

2 kommentarer:

slemiiiii sa...

Äh, kom an bara stressen.. Annabanana skrämmer bort dig med en klackspark! ;)

Banana sa...

Hahaha! Om det ändå vore så väl;) Men äh, det brukar ju lösa sig! Förresten, håll utkik i tråden idag, tänkte spika spika spika datum:)