lördag 5 februari 2011

koh lipe

ar framme pa koh lipe efter en laaang resa med asjobbiga japaner! Det ar kinesiskt nyar har sa de e invaderat av japaner. Detta innebar att det typ var fullt pa hela on nar vi kom hit! Vi hade san javla tur och fick tag pa sista rummet pa on! En hydda utan ac med flakt och myggnat med lite odlor pa toaletten. Men men det ar tak over huvudet iallafall och imorgon byter vi boende till normal standard igen!

Koh lipe leverar hittills det finaste vattnet och den finaste sanden jag nansin sett! Vi ska ut och snorkla nagon dag har och njuta av det underbara vattnet!

Glomde sist att saga att jag har kopt tva asfina tavlor! De ar stora och de var dyra men de var sa varda det! Dova thailandska konstnarer var det som hade malat dem och dem blev SA glada nar jag handlade av dem! Under hela vistelsen i Ao nang halsade de a vinkade glatt till mig och gjorde den thailandska tackhalsningen. Bara det kanns ju fint! Kopte aven lite langklanningar till eftersom vi blev strandade i ao nang igar. Bussen gav oss fel tid sa vi missade den. Men vi fick en gratis hotellnatt och gratis resa idag istallet som plaster pa saren sa vi tjanade en hacka pa det! :)

Fick forresten in ett VG i bostadsratten haromdagen! Blev SA glad!! Mitt forsta VG i juridik, har varit snubblande nara innan. Detta innebar att jag spikade in VG hela hostterminen, helt galet! Kanns som jag aldrig lagt mindre tid pa skolan an nu! Men tydligen ar det ett vinnande koncept:)

Nu ska vi utforska ons kvallsliv!

Ha det gott!

Kram

Inga kommentarer: