måndag 31 januari 2011

Så möts vi igen, du underbara!

Hej på er hemma i vinterkylan!

Resan till Thailand för några dagar sedan (dagvill som tusan) gick bra, men det tog nästan en hel dag allt som allt! Men. Det var det värt! Vi befinner oss nu i underbara Ao nang, min absoluta favorit i Thailand! Det är tredje gången jag är här och jag känner mig därmed nästan som hemma:) Livet är så enkelt det bara kan vara. De dagliga stora valen och besluten handlar om vilken smak på fruitshake man ska ha, vilken typ av massage man ska ta, vilken av paradisstränderna man ska åka ut till och om man ska köpa en eller tre klänningar. Fint är det!

Igår tog jag en rygg- och nackmassage, vilket var mkt välbehövligt efter att ha backpackat ett tag nu! Så gött var det! Idag gick vi upp tidigt och tog en full body scrub för att få bort gammal bränna och bättra på med ny. Skrubb var ordet, som hon skrubbade alltså! Haha. Nu sitter jag här efter en heldag ute på railay beach med ny fräsch bränna och är len som en bebis:)

Vi stannar här i Ao nang veckan ut nu, vi trivs som fiskar i vattnet här! Här finns lite av allt; shopping, god mat, drinkar och underbara stränder. Nästa stopp är nov lipe, en ö som alla utnämner som bästa i Thailand så det ska bli mycket spännande! Men det blir först om några dagar, än så länge har Ao nang mycket kvar att leverera!

Kram

Inga kommentarer: