tisdag 25 januari 2011

live fran malaysia

hej alla!

jag lever och mar gott pa langkawi, en av malaysias fina oar. Vi spenderade tva dagar i kuala lumpur med shopping och sevardheter innan vi langtade efter sol och bad. Vi flog till langkawi igarkvall och idag har vi haft var forsta stranddag, Underbart!! Vi ar lagom branda efter dag ett och det ar nu dags att ge sig ut for mat och en ol eller tva. Detta ar livet pa en pinne:) Vi bor for ovrigt precis vid stranden, sa det kan inte bli battre!

Saknar min S givetvis, men tackar odmjukast for teknikens framfart. Tack vare iphones ultimata skypeapp sa kan jag, eftersom nastan alla hotell har gratis wifi, alltsa skypa gratis hem via telefonen. Sa otroligt skont! Dessutom funkar msnappen pa iphonen som en form av gratis snabbsms. alltsa ar det hur bra som helst:) Vi kan ha samma dagliga kontakt som nar jag ar i hstad, helt gratis:)  Igar kranglade internetuppkopplingen sa de blev varken skype lr msn. Men mina fina fina S hade i hemlighet spelat in ett godnattmeddelande pa min telefon innan jag akte som jag kan lyssna pa varje kvall. Hur sot? Varldens sotaste:)

Nu planerar vi att stanna har ett tag efter att ha flangt runt lite val mycket de forsta dagarna. Vardagen blir alltsa harlig i all sin enkelhet. Har foljer vi solen och inte klockan. Inga konstigheter:) Vi planerar att besoka en fruktplantage, aka upp till en hog linbana, samt ge oss ut pa en snorkeltur eller tva. Harligt!

Sager hejda fran ett soligt langkawi. Pa aterskrivande!

Inga kommentarer: