fredag 21 januari 2011

Ready for take off

Väskorna är packade, kroppen är nyskrubbad och nyduschad och hela kvällen har ägnats åt mys. Hann med en semmeldejt idag, samtidigt som underkläder och handbagagestillbehör inhandlades. Tre tidningar, lite godis och massor med korsordsbilagor är bra sysselsättning. Iphonen är fulltankad med nya apps och mitt gameboy är nerpackat. Jag är redo att åka!

Får se lite hur bloggande kommer se ut under resan. Räkna inte med vanlig bloggtakt, men någon gång ska jag kika in och uppdatera lite.

Jeppe hälsar och tackar för omtanken:) Han är piggare nu. Diskbråck och blåsljud på hjärtat var orsaken och dett ska förhoppningsvis gå att medicineras bort. Jag var och sa hejdå till honom och familjen innan och han var skröplig men okej. Lilla fina älsklingen min!

Inatt sker ett annat hejdå som jag fasar lite mer för. Men det ska nog gå bra det också! :)

Ha det så bra här hemma nu och ta hand om är och var rädda om er!

Kram

Banana

1 kommentar:

tina sa...

ta hand om dig med kusin!