måndag 27 augusti 2012

Blogghjärna

Jag har så mycket jag vill skriva om, berätta om och idéspruta om. Men jag vet liksom inte vart jag ska börja och får det inte på pränt riktigt! Har haft miljoner olika tankar och funderingar som jag tänkt "det här måste jag skriva om och skriva ner!" Nu har det blivit så många så det har inte blivit nånting!

Jag vill skriva om mina tankar kring höstens nystart, mina fina senaste dagar, mina fina framtida dagar, våra nya inredningsprojekt och vår nya familjemedlem (obs! fyrfota).

Kanske börjar jag nysta i det stora bloggnystanet. Eller så skippar jag alla bloggidéer jag haft och börjar på ruta ett och skriver om något helt annat. Vi får se.

Men jag är i startgroparna iallafall och det ser ut som att denna lilla blogg kommer att leva kvar ett tag till framöver!

 
Hörs snart igen!

Inga kommentarer: