tisdag 14 augusti 2012

Höst = förändringarnas tid

Hösten är ju som bekant tid för nystart och tid för förändring.

Jag har verkligen tagit fast på det i år och vågar säga att det kommer bli en av de största höstförändringarna hittills.

Idag sa jag upp mig från jobbet.

Och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Så jag gör både och, hela tiden. Har gjort det hela dagen och det finns liksom ingen hejd. Otrolig lättnad och glädje blandat med brutal ångest och stort vemod.

Jag hoppas verkligen att detta var rätt beslut, det känns så nu iallafall. Hoppas att det håller i sig!

3 kommentarer:

Emelie och Andreas sa...

Ojoj, nu blir jag så pratsugen så du anar inte! Du har säkerligen tagit rätt beslut, det brukar du göra! ;) kramar!

Banana sa...

Tack finis! Haha det vet jag ju inte, men tack för peppet:)

Lina sa...

Oj, men bananis, hur kommer detta sig? Fått nytt jobb? Kram