fredag 31 augusti 2012

Freddag

Idag gör jag min sista dag på Fastighetsbyrån och därmed min sista dag som fastighetsmäklare. Det känns vemodigt och tråkigt som jag skrivit innan, men efter gårdagens mindre trevliga upptäkter så känns det bara ännu mer att rätt beslut är taget!

Dagen är fullspäckad, mycket som ska avslutas, packas ner, plockas ihop och förbereda för den som tar över. Dessutom är vår kattfröken inte riktigt kry så jag måste sticka emellan med ett veterinärbesök. Idun kommer alltså att få hänga med mig på jobbet idag, sista dagen och sista chansen att vara mäklarkatt! ;)

Ikväll kommer våra efterlängtade stommar från IKEA. Tjoho! Nu ska här byggas, monteras och piffas. Lite rödvin till det så är fredagen fulländad:)

Har svår beslutsångest inför morgondagen. Antingen blir det Liseberg, Kapten Röd eller Två-årsfirande med bio och mat med min sambo. Det lutar åt Liseberg, men vi får se! Har velat dit så länge nu så borde verkligen passa på!

Oavsett vad som sker så blir det en fin helg, alla tre alternativen är ju finfina! :)

Förresten, nu har vi vita köksfönster! Det blev SÅ fint!

Trevlig helg!

Inga kommentarer: