fredag 17 februari 2012

Fantastiska fredag!

Fredag igen, äntligen säger jag efter att veckan varit hektisk och fullspäckad!

Fredagskvällen har varit precis så skön och härlig som jag planerade. Vi åkte och handlade hem lite fredagsmys när jag kom hem från jobbet, idag blev det supersmarrig hemlagad pizza!

Efter att jag kört ett pass på Crosstrainern så hoppade vi in i bastun för lite gött fredagsbastande. Sedan har jag hunnit med att lägga en ansiktsmask och sköta om den vintertrötta kroppen lite medan pizzorna var i ugnen. Jag hade tonfisk, creme fraiche, fetaost, purjo- och rödlök på mina. Mmm--mm--mm! Lite rödvin till det framför På spåret-finalen och The Voice och sedan var fredagen gjord!

Nu har S somnat här i soffan och jag slösurfar lite. Massa stearinljus är tända och både kroppen och hjärnan är mer avslappnade och harmoniska än på länge. Så härligt!

Imorgon ska jag hem till Lövis för lite stök, sedan kommer en kompis till S förbi en sväng. Kvällen bjuder på bio och mat i Jönköping, vilket ska bli superkul eftersom det var alldeles för längesen jag var på bio!

På söndagen är planen att vi ska ut på någon sjö om vädret tillåter! Bara mysa runt, pimpla lite, grilla lite och njuta av att vara ute! 

Härliga helg vad du är välkommen!

Inga kommentarer: