fredag 3 februari 2012

Fredag!

Äntligen fredag igen! En kall, krispig och solig sådan! Jag har massor att göra idag på jobbet och det går i ett med visningar, tillträde, värdering, kontraktsskrivning och kontorsfix däremellan. Tänkte försöka springa in och handla en flaska rött på lunchen, det är ju fredagsmys ikväll:) Fläskfilé bjuds det på och jag är redan supersugen!

Annars har jag mest längtat massa till helgen för att jag ska till Falkenberg imorgon! Ser fram emot det som tusan och tror det kommer bli väldans mysigt! Massa tjejer och skvaller och tjejsnack och hemma-SPA. Det kan ju inte bli annat än succé liksom:) 
Det enda sura är att vi givetvis, som alltid, är dubbelbokade och jag missar en, vad jag tror, supertrevlig lördagsbjudning! Så typiskt! Men men, S får hålla ställningarna så får jag följa med nästa gång istället!

På hemväg på söndag tänkte vi svänga inom Gekås när vi ändå är i närheten och ÄNTLIGEN köpa fönsterlampor, krukor och ev gardiner om jag hittar något som passar.

En helt underbar helg väntar helt enkelt och jag räknar ner tills klockan är 17.00!

Ett litet tillägg till förra inlägget: Jag är givetvis glad och tacksam för all omtanke från alla er andra också. Varje dejt, telefonsamtal eller omtanke på annat sätt är minst lika uppskattat. Det förstår ni säkert, men ville bara förtydliga det:) Passa på att ösa lite kärlek nu när jag ändå är igång liksom:)

Banana♥er alla!

2 kommentarer:

Ida sa...

Låter härligt!
Trevlig helg och kram på er

Slemmis sa...

Det vet vi! Lät som en härlig helg! Hoppas den energi-pumpade så pass att måndagen inte var något större problem den heller! ;)

Kram!