onsdag 19 december 2012

Badkarsbloggning

Ligger i skrivande stund i badet, och konstaterar att det ska bli skönt med ett badkar som behåller badvattnet..

Har inte mycket mer att säga idag än att jag badar bort den krypande ångesten över morgondagen för en stund. Annars är jag mest väldigt avtrubbad och arg. Arg på saker, maskiner, bilar och plasthinkar. Fast det vet ni ju era jävla tumörer att det är ju er jag är arg på. Jag hatar er. Alla ni som tagit bort mammor, pappor, döttrar, söner, bröder och systrar. Om jag vore miljardär så skulle jag skänka så vanvettigt mycket pengar till cancerforskningen. För att Sedan när de hittar botemedlet för celldelning skratta rått åt er tumörjävlar och säga "Hut går hem till slut!"

Imorgon är det dags. Kämpa och håll flaggan högt sa fina morfar. Jag ska göra mitt bästa.

1 kommentar:

Slemmi sa...

Håller givetvis alla tummar idag!!