fredag 14 december 2012

Freeedag!

Äntligen fredag igen hörrni! Ligger i skrivande stund i soffan och inväntar min sambo som slutar om en timme. Sen ska vi hämta gran! Wihoo! Och handla fredagsmysmat och morgondagens mat. Insåg mitt fatala misstag när jag haussade upp maträtten i senaste inlägget, eftersom en av matgästerna ju läser här inne! Haha. Så Ida, ha absolut inte för höga förväntningar nu! ;)

Medicin till stackars Loke ska hämtas ut, han visade sig ha en svår urinvägsinfektion stackaren! Men nu hoppas vi på bättring!

Ikväll ska vi baka lite julgodis och hinna med fredagsbastun och god mat och vin. Underbart! På tal om godis så kan jag delge er ett recept som jag fick av en kollega igår och som ska bakas idag. Provåt en idag på jobbet som en annan kollega hade med sig som smakprov. Kanon med såna kollegor! :) lovar därför att den är asgod!

Trevlig helg!

1 kommentar:

Ida sa...

Det e inte så noga med mat, bara kul att ses ju ;)