onsdag 16 januari 2013

Det rullar på i rasande fart!

Jisses jag är fortsatt sjukt trött och är fett inne i ekorrhjulsvardagen. Dagarna består av hårt jobb, lite mat och sen träning. Tränar just nu spinning 4 dagar i veckan och övriga dagar crosstrainern eller powerwalks. Söndagar är träningsfri dag.

När det väl vänder och går bra och man känner sig på topp, då är det som att livet plötsligt belönar en ännu mer. Som en så kallad ketchupeffekt där det först inte kommer något, sen inte något och till slut kommer allt på en gång när det släpper.

Idag fick jag ett samtal från ett rekryteringsföretag som headhuntade mig till en sjukt bra och spännande tjänst. Helt otroligt! Känns givetvis lite tråkigt att tacka nej, men å andra sidan är jag ju grymt nöjd med min nuvarande tjänst. Sparar erbjudandet som en fjäder i hatten! :)

S är på middag hemma hos chefen tillsammans med kollegorna och jag passar på att slöa i soffan och halvtitta på Mia på Grötö. Det är en gammal dröm att ha ett sommarhus i västkustskärgården. Man blirju inte mindre sugen nu!

Nu längtar jag efter helg och återhämtning! Ska bli skönt och välbehövligt vill jag lova!

Inga kommentarer: