onsdag 30 januari 2013

Peppig lillördag

Mitt i veckan alla redan! Har en sjukt peppig onsdag som nådde sitt absoluta klimax på kvällens spinningpass. Alltså det var så grym musik, mina ben var jäkligt starka och pigga och pulsen var idag helt på min sida. När vi avslutade med en cascada-låt och adrenalinet pumpade så gjorde peppet att jag fick rysningar! Kanske bara är jag som får rysningar av min älskade spinningträning;)

Något annat som är peppigt är att vi har bokat biljetter till gyllene tider i halmstad i sommar! Verkar som att vi blir ett gött gäng och det ska bli så sjukt roligt! Sommar, Halmstad, vänner och gyllene tider. Kan det bli bättre liksom?! :)

Tidigare har vi ju även bokat Robbie Williams på Ullevi så det kommer bli en grym konsertsommar! :)

Två tjejkvällar är nu inbokade och äntligen, ÄNTLIGEN ska jag ut och dansa! Har förresten köpt ett par sviiinsnygga partyskor för ett tag sen som bara väntar på att bli invigda! Bild kommer.. I love them!

Nu ska jag krypa i säng, imorgon väntar hårt jobb med flera möten och massa förändringsarbeten. Men som jag älskar mitt jobb! Har nog fan världens bästa tjänst! Iallafall världens bästa Bananatjänst! :)

Natti

1 kommentar:

Ida sa...

Åh härligt att du trivs på jobbet!!! Vill se skorna! ;)
Kram