tisdag 29 januari 2013

Töig tisdag

Snön är på väg bort här och jag älskar det! Jag vet att alla barnfamiljer och medelåldersgubbar pratar om ljuset och hur kul det är för barnen. Men jag tar mig min fulla frihet som ung och barnlös att hata snön! För att jag vill springa på barmark, slippa skrapa rutor och avlida i iskall bil, slippa vara rädd att min pendlande sambo ska köra av vägen osv osv. Så hejdå snön!

Helg har det varit och den var mysig! Vi hann med att träna massa, fredagsbasta, gå på superbra bio i jönköping, möta upp vänner på bishop för smarrig mat och härligt häng, städa och till slut avsluta helgen med en heldag på sjön med skridskoåkning, fiske, öppen brasa, kolbullar, grillmat, varm choklad och semlor. Fantastisk dag som värmer i vinterkylan!

På jobbet rullar det på för fullt. Idag har dagen ägnats åt att rensa och inreda utställningen med nya produkter och färgställningar. Ett jäkla jobb, men väldigt väldigt roligt! Speciellt eftersom jag fick fria händer och alla blev så himla nöjda! Lite pill kvarstår till imorgon förmiddag och sen väntar revision på eftermiddagen. Fullt ös med andra ord!

Träningen går som en dans just nu. Förra veckan dippade kroppen rejält i samband med röda veckan. Benen var stumma och trötta och magen ville inte alls. Men jag kämpade mig igenom set och är på banan igen! Ikväll väntar sent spinningpass och jag är riktigt taggad!

Avslutar med en bild från en del av utställningen på jobbet som dagen ägnats åt och en annan bild från goaste söndagen på länge!

Inga kommentarer: