onsdag 2 januari 2013

Full fart in i 2013

Hittills har vi varit väldigt produktiva under det nya året! Jag kickade igång arbetsterminen idag med nya tider och allt. Jag har även beställt nya glasögon så att jag ser bra ut (hehe) på det nya året. Vidare har vi just nu (äntligen!!!) hantverkare hemma som ska mura om spisen och sätta i kassett. Jag måste säga att han gjort ett sjukt bra jobb hittills och i princip plastat in hela vår nedervånimg! Jag och S sparade in lite arbetstimmar genom att riva lite och rensa ut murbruk när muraren gått hem. Idag har vi även haft lite renoverings-/rese-/framtidsplaneringsmöte inför 2013. Det är så mycket vi vill göra nu när vi har bott in oss ordentligt och då gäller det att göra prioriteringslista samt titta på hur man löser det bäst ekonomiskt. Som det ser ut nu så är vi faktiskt helt överens men våndas lite över dränering eller ej.. Men mer om det i ett annat inlägg när planerna är helt spikade!

Jag har även kickat igång träningen för 2013 med ett CT-pass. Passade på att boka in två spinningpass nästa vecka. Det är dags att göra comeback nu efter långt uppehåll. Har haft känningar och smärtor i magen efter operationen så har inte kunnat köra på länge. Nu hoppas jag verkligen att det kommer funka!

Avslutar med en bild på vårt tvrum nere. Det ser ut som att E.T flyttat in hos oss och ligger i sjukkarantänen. Haha. Längtar tills det är klart!

1 kommentar:

Ida sa...

Spännande!!! Kram på er