måndag 7 januari 2013

Spinn off

Idag gjorde jag comeback på spinningcykeln efter mer än ett halvårs uppehåll. Det kändes vill jag lova! Jag skäms och mår dåligt över hur jag har misskött min kropp under den senaste tiden, hade ta mig fan ont överallt! Ont i sittknölarna, i vaderna, i ryggen, i axlarna och till och med i magen. Stretchningen var katastrof, stelast i stan och klarade inte av det jag gjorde med lätthet när jag var vän med kroppen. Så nu är det fan skärpning!

Känns otroligt skönt att vara igång och jag är taggad till tusen över att ta kontroll över kroppen och hälsan igen!

Annars är det stor vecka eftersom jag gör entré på min nya tjänst på torsdag! Är faktiskt väldigt nervös, men mest förcväntansfull och riktigt jäkla peppad och laddad! Jag ska göra mitt allra yttersta och använda min strategiska hjärna (som legat vilande sen jag slutade plugga) och visa att de har valt rätt som gav mig denna stora chans!

Nu duschen!

3 kommentarer:

Slemmet sa...

Låter härligt! Roligt roligt roligt ned nytt jobb och alla kommer vara så hjälpsamma! :) lycka till nu! Kramar!

Unknown sa...

👍//korri

Ida sa...

Vad roligt! Du kommer göra succé! Lycka till!!
Kramar