fredag 11 januari 2013

En sak

En sak som alltid kommer som ett brev på posten när jag börjar träna är att jag blir så galet sugen på att gå ut och bara partaja och dansa och ha så jäkla kul! Det är peppmusiken och adrenalinet som gör det och det liksom bara rycker i kroppen! Jag kan toksakna alla roliga, galna festkvällar vi tjejer har haft och fnissa för mig själv när jag tänker på allt galet jag och, kanske speciellt käly var med om! Men så roligt vi hade!

Visst känner man att man börjar bli lite för gammal, men ibland känner jag mig inte en dag över tjugo;) idag är jag nog max 21! Hehe.

Det var en hel evighet sen jag var med på en riktig tjejförfest med vin och musik och sen bara gick ut och dansade hela kvällen, och jag är riktigt sugen på det nu! Så är det någon i närheten som blir pepp nån helg så vet ni var jag finns;)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Bananis! :) haha tänkte med på massa sköj häromdagen! Vi får ta en helg snart! Hade vatt skitkul! Kramis Käly

Slemmm sa...

Är jag aldrig sen att hänga med på! :)