söndag 3 april 2011

Happy happy happyface

Åh har haft den roligaste helgen på läänge! Lätt med på topplistan över roligaste och bästa helgerna ever! Fina fina vänner, fest, superfina presenter, prat, discodans, sovgäster följt av en hel dags bakisumgänge med Znag, Johan, Korri och Hotte, eftermiddagshäng med Embom, pizzakväll hos Falafel med Emelie. Hur bra? Bästa bästa! Med vänner som bor långt bort får man se till att tanka härligt umgänge och det har jag verkligen gjort i helgen! Love it! Tack snälla för igår och idag och för alla fina presenter! Bilder på kalaset och presenter dyker upp här någon dag när jag har tid över.

Nu ska jag sova. Är gräsänkling tills imorgon och känner mig som världens toffel, men shit vad jag saknar min fina älskling och shit vad konstigt det känns att sova själv! Men desto mysigare att kramas lite extra imorgon. Galet vad jag älskar min finaste bättre hälft!

Godnatt från en mycket glad och happy (sjukt trött och sliten) banana

Inga kommentarer: