torsdag 14 april 2011

Sovmorgon!

Åh så härligt, idag har jag sovmorgon! Typiskt då bara att HFAB givetvis ringer just idag och väcker mig och det var totalt lögn att somna om.. Men min morgon fick en kanonstart ändå för det väntade en surprise i kylen till mig :) Jag/vi bakade igår för att S har fikat på jobbet idag, då bad jag om att han skulle ta med hem till mig om det blev något över. Men han hade lämnat en bit kvar istället så gissa vad jag har ätit till frukost:) Tack du är bäst:) För övrigt en supergod och superenkel kaka att baka! Choklad- och valnötskaka som serveras med grädde och färska bär. Godaste på länge!

Förresten måste passa på att flika in att flera har haft problem med att kommentera i bloggen och att det helt enkelt ibland inte funkar att klicka i de små rutorna under inläggen. Jag vet faktiskt inte vad det beror på men jag hoppas att det löser sig snart! Däremot märkte jag själv av kommentarskrånglet när jag skulle svara på kommentarer nyss, och det som händer är att det kommer en liten röd rektangel under när man skickat iväg kommentaren. Då har den inte skickats iväg. Det man gör då är helt enkelt att prova skicka igen och igen tills det ser ut som vanligt. Så löste jag det iallafall!

Anledningen till min sovmorgon är att jag jobbar sent idag. Jag ska vara med på en presentationskväll på banken. Jag har hela tiden trott att jag mest ska vara med och lära mig, men igår fick jag veta att jag ska hålla i en del av presentationen och presentera dels mig själv men också några av våra tjänster. Hjälp. Jag är absolut ingen talare och speciellt inte inför en hel grupp med bankmän och kunder. Men men, det är bara att försöka fokusera och göra så gott jag kan!

Ikväll ska vi förhoppningsvis boka vår weekend, det får bli dagens morot! :)

Inga kommentarer: