måndag 4 april 2011

Svart dag.

Tung mörk svart jävla skitdag idag. H dog inatt. Han orkade inte kämpa mot cancerspöket längre. Det gick så ofattbart fort. Fick beskedet i förmiddags och det gick ner en svart ridå över hela dagen. Ord finns inte att beskriva hur jäkla orättvist jag tycker att livet är just nu, hur synd jag tycker om hans anhöriga och hur otroligt ledsen jag är. Gick ifrån jobbet en stund och bara gick planlöst runt och grät och grät. Jävla äckliga vidriga skitsjukdom är vad det är!

Nordiska Plast har flaggorna på halv stång idag och de samlades för en tyst minut imorse. Tanken ger mig rysningar och jag gråter bara jag skriver det här. Åkte förbi NP på vägen hem från jobbet ikväll och såg den olycksbådande svenska flaggan vaja på halv stång. Vedervärdigt hemskt. Jag har jobbat på NP i 11 år och H fanns på plats redan när jag började. Det hela är så ofattbart så jag tänker inte ens försöka sätta ord på det något mer. Orden räcker ändå inte till just nu.

Idag tappade jag tron på att det finns en mening med allt som händer

Vila i frid. Jag hoppas av hela mitt hjärta att du är på en fin plats just nu. Alla mina tankar finns hos dig idag.

Inga kommentarer: