lördag 29 oktober 2011

Lördagsupdate

Idag har vi hämtat hem vårt möblemang som vi köpte förra veckan. Det kommer bli sååå fint! Vi är himla nöjda faktiskt, än så länge:) S mor och tillika min svärmor följde med och besökte A6 så länge. Vi mötte upp henne och hann med ett varv därinne vi också. Och en snabbis på Village där jag köpte en tvålpump som jag ångrade att jag inte köpte sist jag var där. På IKEA köpte vi doftljus med jullukt, bordsunderlägg och en superfin adventsstjärna i silver. Vi kommer ju att få en hel del fönster att fylla och flyttar in mitt i juletid så det är dags att börja planera lite nu:) Snälla svärmor köpte även Maxosol åt oss inför Thailandsresan. Någon som har någon erfarenhet av det? Ska bli spännande och se om jag märker någon skillnad, har ju rest en hel del och solat en hel massa!

Nu dags för snabbfix, för ikväll är vi bortbjudna :)

2 kommentarer:

Ida sa...

Tack för igår!
Vad fint det blivit här inne!
Kram på dig

Banana sa...

Tack själv, det var som jag skrev både mysigt och gott:) Nästa gång vi bjuder igen blir i nya huset:) Kram