torsdag 13 oktober 2011

Mäklarvardag

I mitt jobb krävs det att man kan vara flexibel. Har varit ganska svårt att anpassa sig till det för en rutinmänniska som mig kan jag säga. Men det går bättre och bättre och nu vet jag faktiskt inte hur jag skulle reagera och klara av ett "sjutillfyrajobb". Men människan är ju anpassningsbar och ett vanedjur så det skulle säkert gå det också. Det jag ville komma fram till var iallafall att det finns många fördelar med att styra sin dag själv. En av dem är denna dag då jag bestämde mig för att ta sovmorgon och gå ut och gå en höstpromenad i det fina solskenet innan jobbet. Mailade in till kontoret att jag dyker in efter elva. Det är lyx det! Å andra sidan har jag ett intag vid halv sex idag, så det jämnar ju ut sig:) Flexibla tider är fint det!

Igår var hela F-byrån iväg på konferens hela dagen i Jönköping. Lite motivation, inspiration och genomgång av nya bra tjänster och verktyg. En kanondag som slutade med att vi alla fick med oss varsin goodiebag hem med cider, knäckebröd och äpplen från en gårdsbutik.

Lite så jobbar jag de här dagarna!

Återkommer med ett very important inlägg ikväll. Kanske. Eller imorgon. Snart iallafall!

Inga kommentarer: