fredag 7 oktober 2011

To kick some azz

Tror att jag vågar lova att jag idag genomförde en av de största prestationerna hittills i min korta karriär! (skolan inräknat).

Fastighetsbyrån kallade till stormöte med Swedbank för presentation av vårt nya förbättrade samarbete. Igår stod det klart att det rörde sig om 1,5 timme och inte en kvart som vi först var tillsagda. Panik? Svar ja. Regionchefen åkte ner på studs och tillsammans snickrade vi ihop ett program och manus. Eftermiddagens kundbesök ställdes in och vi jobbade stenhårt för att kunna gå upp och leverera idag. Gårdagskvällen tragglade jag tjänster och presentation av mig själv. 5 minuter om mig själv, varför jag är den bästa mäklaren och varför de ska anlita just mig. Toppa det hela med att berätta om vad du brinner för. " Du är van att sälja lägenheter, imorgon ska du sälja in dig själv så förbered dig väl"

Imorse hade vi peppgenomgång redan innan åtta innan det var dags att möta banken. Där satt alla anställda på Swedbank i Värnamo, Bredaryd och Rydaholm. De är många kan jag säga.

Men det gick så himla bra! Fråga mig inte hur, men vi satte det som en smäck och fick massa beröm efter för ett proffsigt framträdande! Så himla roligt! Jag blev dessutom inte ens lite röd i ansiktet (som ni som känner mig vet att jag har en tendens att bli).

Vi firade med att äta lunch ute för att vi var väl värda det efter den prestationen!

Så nöjd och glad och stolt över mig själv idag! Igår trodde jag aldrig att vi skulle klara det!

Något annat som jag är stolt över och som jag vågar yppa högt här i min alldeles egna blogg är att jag kom på 15:e plats i antal försäljningar i hela regionen! (region öst). Blev väldigt förvånad men givetvis väldigt glad när jag såg det!

Så nu ska jag snart ta helg med gott samvete! Helgen består av 4-årskalas ikväll, inflyttningsfest/27årsfest imorgon och bebisgos på söndag! Vi har ju köpt en SÅ fin present till lilla söta E och jag längtar efter att få sniffa på honom igen:)

Inga kommentarer: