måndag 31 oktober 2011

Tid

Äeee. Har trott i tre timmar nu att klockan är en timme mer än den är! Jag har ju för fan glömt ställa om armbandsuret. Åååh. Visst, jag har en timme mer att utnyttja denna dagen om man ska se det positivt. Men idag är jag inte så positivt inställd till arbetsdagen utan hade hellre sett att det var hemgång snart.

Ikväll är det förresten veckans tv-kväll! (iallafall för min del som bara följer en enda serie). Det är pengarna på bordet tätt följt av Den som dräper. Så sjukt rädd jag är när jag tittar på det alltså! De första två avsnitten var det vidrigaste jag varit med om! Kom på mig själv med att ha hållt andan eftersom jag andades ut varje gång det blev reklampaus. DÅ är det spännande!

Eller förresten där ljög jag ju, jag följer faktiskt två program till: Idol och Så mycket bättre! Älskar´t! Det sistnämnda såg jag på play igår och måste bara säga att Ledin är ju för härlig alltså! Lalehs (plagiat till trots) Dahlgrens och Timbuks versioner var grymma tyckte jag.

Okej. Jag erkänner. E-types eurodisco är jag lite svag för också. Även om det nästan är lika förbjudet som att gilla Scooter. Fast det gör ju jag och Käly ändå. Hehe.

En meningslös update från en Banana som ska ta lunch nu. Vad som bjuds? Banana med mild sås. Spexigt värre en måndag som denna! Sparade halva pizzan från filmkvällen igår och det är jag så glad för idag! Får förresten tacka M som vann pengar igår och bjöd hela filmlaget på pizza. Banana tackar och bockar för sin smarriga Banana:)

Nu ska jag skona er från mer meningslöst dravel:) Hej!

Inga kommentarer: