torsdag 27 oktober 2011

Swedbank by night

Sen kväll idag. Presentation av Fastighetsbyrån för Swedbanks kunder står på kvällens schema och jag beräknas sluta kl 21.00. Tur då att jag tog lite sovmorgon och åkte in först 11. Eller sovmorgon, jag åkte ner till gamla NP och hälsade på. Saknar en hel del gamla kollegor så det var superkul att träffa dem igen!

Min bästa sambo har däremot hemmakväll och har rapporterat nere från förråd nummer två att nästan ett helt bil-lass nu är utrensat och slängt. Bra jobbat älskling! Jag får dra mitt strå till stacken på lördag tänkte jag!

Nu är det dags att fila på presentationen, många åhörare ikväll! Galet förresten att jag ens gör sådant här! Hade någon sagt för ett år sedan att jag skulle hålla i företagspresentationer inför kunder och bank så hade jag kreverat. Men man lär sig och utvecklas hela tiden, vilket givetvis är jätteroligt och stärkande!

2 kommentarer:

Frida sa...

Nämen tjenis Anna! Vilken fin blogg du har då!

Jaså är lilla Algot en bekanting hihi va skoj!
Han var sååå söt och go så det kommer nog bli en mysig liten kille hihi

Hoppas allt är bra med dig.
Spännande med företagspresentationer du!

Ibland blir jag sugen på att plugga till något men jag vet inte vad jag vill bli...
Trivs ju med mitt arbete jag har nu då jag pratar med folk ifrån hela världen och försöker serva dem på bästa sätt.
Men man vill ju utvecklas hela tiden så får se vad som händer i framtiden :)

Ha en goe Fredag!

Kramis!

bellis sa...

jag såg dej inte!!