tisdag 12 juni 2012

Mistake

Långa jobbdagar nu; flera nya objekt på väg in och visningar och andravisningar på de jag redan har inne. Detta resulterar i full rulle, tight schema och sena kvällar. Men man ska inte klaga, det går ju åt rätt håll iallafall!

Dock medför det att jag är otroligt trött hela tiden! Det beror dels på jobbet men också på att röntgen närmar sig och att jag därför sover dåligt på nätterna just nu.

Efter att ha klippt kanterna och suttit ute i solen me Idun en stund så gjorde jag det fatala misstaget att jag lade mig på sängen för att kolla iphonen en snabbis. Och där blev jag kvar! Nu är jag därför helt sovtrött och funderar på att krypa ner under täcket istället!

När Samme kommer från match om en timme tippar jag på att jag sover gott sedan länge. Vad förvånad han kommer att bli! ;)

Natti

Inga kommentarer: