lördag 16 juni 2012

Underbar dag

Har haft en fantastisk dag hos E i Jönköping! Shopping och stadshäng med henne och M hela dagen resulterade i nya köksgardiner, två nya kuddar, hårmousse, rödvinsglas och hårsnoddar. Avrundades med gofika och tjöt i soffan. Finemang!

Nu har grillmat (så gott, nej, tröttnar aldrig!) och ett glas rött slunkit ner och vi sitter mätta å goa och tittar på summerburst live från Stockholm.

Herre Gud så pepp man blir, herre Gud vilken åldersnoja jag får och herre Gud vad jag skulle vilja vara 18 igen för en kväll och bara hoppa fötterna av mig utan en tanke på problem eller morgondag! Jisses så avis jag är på er som får uppleva detta live i ert livs prime time! Hade detta fenomen funnits när vi var 18 så hade vi tjejer stått där, längst fram, och hoppat fötterna av oss! Såå roligt det hade varit hörrni!

Detta är precis min absoluta peppmusik och jag får rysningar av pepp i hela kroppen! Som sagt, grymt avis!

1 kommentar:

Slemmiis sa...

Tack själv för en härlig dag!! =) Vi fick också vår "grill"mat till slut även om köttet inte grillades på rikigt.. Men det va grymt gott! =) Kramar!