torsdag 21 juni 2012

We´re living in a material world, and I´m a material girl...

Åh ibland är jag glad att jag är tjej, för tjejer kan bli så himla glada av lite ytligheter och materiella ting! Tänker kanske särskilt på kläder. Och skor. Och väskor.

Har haft span på en superduperfin klänning ett tag nu som har stått som "kommer in snart" på hemsidan. Idag fick jag ett mail att den nu är i lager och snabbt som tusan klickade jag hem den! Den är ganska ombloggad så har mina aningar att den ryker snabbt och den lyckan när jag såg att det fanns 5 kvar och en av dem blir min var total! Nu har jag alltså kirrat klädsel för nästa helgs festligheter också (om den hinner komma innan dess, vilket jag verkligen hoppas!!).

Så. Det var dagens ytliga lycka det! En annan lycka är att chefen plötsligt bestämde sig för att vi stänger kontoret vid ett idag. Tjoho! Nu kan jag andas ut lite i midsommarstressen!

Återigen, trevlig midsommar på er!

2 kommentarer:

Slemmiis sa...

Härligt att höra! Jag gick hem 11.30 idag och satsar på att sitta ute i solen innan midsommarbestyren ska börja ordnas med =) Ha en jättehärlig midsommar! Massa kramar!

Banana sa...

Åhh gott! Detsamma till er! Kram kram ♥