onsdag 27 februari 2013

Är det inte det ena

Har spenderat hela eftermiddagen och kvällen på akuten i Värnamo. Vill inte gå in i detalj men kraftiga blödningar gjorde att jag skickades akut vidare. Väl i Värnamo, efter prover och undersökning så ville läkarna att jag skulle läggas in, för att vara under uppsikt och i väntan på alla undersökningar som nu väntar.

Men i helvete heller! Så jag snackade mig ur det genom att påvisa att jag kände mig okej, att blodvärdet låg bra och att jag lovade att vila och åka in direkt om jag blir sämre.

Heja onsdagen! Tur att S är världens finaste och höll mig sällskap hela kvällen och kramades hårt.

Detta har inget med tumören alls att göra, utan det är min skrangliga kropp som nu krabblar på annat sätt. Suck!

Komiskt nog är det dags för tumörundersöknimg på fredag i Värnamo. Detta förhatliga påfund.

Jag kan alltså snart flytta in på Värnamo sjukhus!

Jaja. Bara att gilla läget, bädda ner sig och vänta och se. Håll gärna en tumme för att jag slipper fler sjukdomar nu!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Stackars! Vad händer egentligen?! Är det inte det ena så är det det andra! Krya på dig hoppas du blir bättre så du slipper åka in igen, och framförallt slipper bli inlagd! <3

Unknown sa...

Jag håller alla tummar! //korri

Ida sa...

Usch då!!! Vad fan räcker det inte nu?!
Stor kram