söndag 17 februari 2013

My Valentine

Jag fick världens finaste hjärtepresent av världens finaste sambo. Jag brinner ju starkt för Cancerfonden, barncancerfonden och alla andra fonder som hjälper sjuka. Har alltid gjort och gör det nog som allra mest sen jag själv blev sjuk. Jag hade barncancerfondens fina Hope-halsband för längesedan, men miste det då jag glömde det efter en solning en gång. Det har grämt mig mycket vill jag lova!

Men bästa finaste Samme gav mig ett så fint (och på tok för dyrt!!) silverhalsband från den nya kollektionen! Då går pengarna till barncancerfondens samarbete föratt bygga ett nytt Ronald McDonaldshus till alla stackars små sjuka barn och deras familjer.

Det är så himla fint och hjärtat med ett litet hål i har ett så starkt symboliskt värde för mig och går dessutom till en bra sak! Tack finaste finaste älskling!

1 kommentar:

Ida sa...

Vad fint! .... Och såååå bra på samma gång!!!