torsdag 21 februari 2013

Officiellt

Ni minns att jag firade för ett tag sedan va? Lite på förhand och lite i smyg (lite väl optimistiskt också eftersom inget var klart). Men idag fick jag ett mycket glädjande och helt fantastiskt besked; Jag har fått fast tjänst på den tjänsten som jag ju hittills bara har vickat för! Helt sjukt att de efter mindre än en månad är så nöjda med mig så att de erbjuder en fast tjänst! (ja, det var så vår VD uttryckte sig idag på mötet)

Går inte ens beskriva just nu har glad, tacksam och lättad jag är! Crazy!

Som om det inte vore nog så kommer mina tjejer hit på tjejhelg i helgen! Woho! Vi ska ha utedag på sjön om vädret tillåter, med lite picknick och hajk;) sen ska vi relaxa på hestraviken tätt följt av mellokväll me gomat och tippning! Allt toppat med tjejsnack och vin;) söndagen ägnar vi åt Gällstad med lager 157 och alla outlets. En fantastisk helg att vänta helt enkelt!

Som avslut på detta peppiga inlägg bjuder jag på mina grymma partyheels som jag köpte och lovat bild på!

3 kommentarer:

Johanna sa...

Då har vi att fira i helgen!! Väntar så på att det ska bli lördag:)

Emelie sa...

Härligt! Se till att fira ordentligt i helgen!! Och vilka partajjardojjor döööö! ;) skitsnygga! Kramar!

Ida sa...

Åh Anna!! Fan va kul!!!! Stort grattis!!! Det är du värd!!!